UX design

Omdat we merkten dat er nog al grote verschillen waren binnen het team wat betreft de uitvoering de applicatie, hebben we ingestemd om een speedcourse UX design te volgen. Bovendien kunnen we op het gebied van design in het algemeen nog wel wat kennis gebruiken, omdat we voornamelijk les krijgen op het gebied van de betrokken technoloog.

Eerst moesten we met Post-its opschrijven wat voor problemen we hadden en voor welke onderwerpen we een design wilden maken. Vervolgens hebben we allemaal 6 designs gemaakt voor elk onderwerp dat we gekozen hadden. Dit hadden we gedaan zodat we geforceerd werden om met creatieve idee├źn te komen, vooral bij het bedenken van de 5e en 6e iteratie. Toen hebben we alles op tafel gelegd en naar elkaars resultaten gekeken. Vervolgens hebben we de positieve en negatieve punten van hiervan benoemd en besproken.

Alle designs:
uxdesign

Vervolgens hebben we in overleg met elkaar, stap voor stap een uiteindelijk ontwerp gemaakt voor de store, waar we het allemaal mee eens waren dat het de beste oplossing was en het resultaat is hieronder te vinden:

Uiteindelijke design:
winkel

Auteur: Marvin Joppe

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *