- Kijk meer naar het beoordelingsformulier -> maatschappelijke ontwikkelingen
- Aida model
- Studenten bovenaan
- Misschien meer focussen op gemak
- Je hoeft niet per se te doen wat jou specialize me is
- Hoe zorg je dat mensen van jou product afweten
- Donderdag pitchen met powerpoint
- Reflecteren op net zo veel zeggen -> niet teveel niet te weinig
- Promoten op duurzaamheid maar ook makkelijk en goedkoop maken
- Telkens elkaar feedback geven -> terugkijken en vooruitkijken
- Testen met wireframes en schetsen -> overtuigen van doelgroep
- Check of je doelgroep je initiatieven echt zou willen
- Stakeholders-> gemeente rotterdam, deelgemeente, iemand die wil dat je bij deze doelgroep bewustwording word gecreerd
- Vragen of het echt is wat over is gebleven of dat ze meer produceren
- Kijk naar eerste lijn stakeholders. -> wie heeft er belang bij ons initiatief
- Waardepropositie -> ons onderzoek is handig voor bvb too good to go
- Met zn alle kijken wie wat nu gaat doen
- Amy project op dit concept -> google design sprint
- Adriaan Canvas Ondernemen
- Mailen naar bedrijven of ze mee willen doen en wat hun verdienmodel is
- Subsidies zoeken
- Reclame kijken of we dat op de site kunnen zetten
- GreenLifeCommunity
- Juist wel focus op groen
- Flowchart voor de criteria waar bedrijven aan moeten voldoen.
- Bedrijven mailen of ze mee willen doen.’
- Waarom zouden mensen terug willen komen en hoe gaan we geld verdienen.
- 15 maatschappelijke en technologisch ontwikkelingen bedenken