TLE1 – Bijeenkomst 11 oktober 2018 (week 6)

Vandaag zijn wij weer doorgegaan met onze business model canvas. Op basis van onze BMC wilde wij met de uitkomst een test voeren met gebruikers om te kijken wat kan blijven en wat niet kan blijven.

Verder hebben wij voor doelgroep: “Kipkopers” gekozen om het maar zo klein mogelijk te houden. Na research thuis kwamen wij er achter dat organisch/biologisch kip juist héél slecht is voor het milieu en wisten wij dat wij dit consument uiteindelijk weg moesten doen, maar niet per se heel het idee. We zouden meer research moeten doen naar wat wij in ons product kunnen aanbieden.. Daarvoor heb ik een boek ingeschakeld:

http://www.humanmedia.org/site/wp-content/uploads/2015/08/foodguide-1.pdf

“Climate-friendly food guide”. Ik ga dit lezen en research doen naar verschillende producten die goed zijn voor het milieu en de aarde. Op basis hier van kunnen wij beter streven naar duurzaamheid.

Onze BMC is verder uitgewerkt in een Google drive bestand:

Business Model Canvas v1.0

Tot slot is Jari netjes bezig geweest met een wireframe prototype die wij kunnen testen met gebruikers.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *