Week 10.2 – Customer Journey afmaken

Categories Uncategorized

Donderdag hebben we verder gewerkt aan de customer journey

We hebben uiteindelijk de customer journey in 3 delen opgedeeld:

  • Product brengen
  • Product kopen
  • Product ophalen

In onze customer journey hebben we met een pijl aangegeven op welke manier je ook in de customer journey kan stappen. Je kan namelijk op verschillende manieren het proces binnen komen.

Ook hebben we bij het product brengen staan dat er iemand staat bij de inleverbalie. Bij het product ophalen hebben we de customer journey gemaakt dat de klant via kluisjes het product kan ophalen.

Uit de customer journey kwamen verschillende dingen waar we nog beter over na moesten denken:

– Ontwerp advertentie
– Facebook en Instagram marketing

– Ontwerp website / App
– Notificatie App / Website en Email
– Openingsscherm income credits when opening
– Product delen
– WinkelMAND
– Als user en gast kunnen kopen
– Totaal prijs winkelmandje altijd op website zichtbaar
– Telefoon nummer achterlaten bij inschrijven optioneel
– Notificatie zo ontwerpen dat hij netjes op lock screen te zien is
– QR code via mail, als user op account

– (IDEE) Product achterlaten in kluis. Kluis kan alleen open met cijfer (ontvangen op telefoon via de mail of app) of QR
code

– Producten / klanten regelen om op website te zetten

– Instructies schrijven voor inleveren product

– Nieuwsbrief met nieuwe producten

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *