Notulen feedback retrospective

  • Kijk meer naar het beoordelingsformulier -> maatschappelijke ontwikkelingen
  • Aida model
  • Studenten bovenaan
  • Misschien meer focussen op gemak
  • Je hoeft niet per se te doen wat jou specialize me is
  • Hoe zorg je dat mensen van jou product afweten
  • Donderdag pitchen met powerpoint

  • Reflecteren op net zo veel zeggen -> niet teveel niet te weinig
  • Promoten op duurzaamheid maar ook makkelijk en goedkoop maken
  • Telkens elkaar feedback geven -> terugkijken en vooruitkijken
  • Testen met wireframes en schetsen -> overtuigen van doelgroep
  • Check of je doelgroep je initiatieven echt zou willen
  • Stakeholders-> gemeente rotterdam, deelgemeente, iemand die wil dat je bij deze doelgroep bewustwording word gecreerd
  • Vragen of het echt is wat over is gebleven of dat ze meer produceren
  • Kijk naar eerste lijn stakeholders. -> wie heeft er belang bij ons initiatief
  • Waardepropositie -> ons onderzoek is handig voor bvb too good to go
  • Met zn alle kijken wie wat nu gaat doen
  • Amy project op dit concept -> google design sprint
  • Adriaan Canvas Ondernemen

 

  • Mailen naar bedrijven of ze mee willen doen en wat hun verdienmodel is
  • Subsidies zoeken
  • Reclame kijken of we dat op de site kunnen zetten

 

  • GreenLifeCommunity
  • Juist wel focus op groen
  • Flowchart voor de criteria waar bedrijven aan moeten voldoen.
  • Bedrijven mailen of ze mee willen doen.’

 

  • Waarom zouden mensen terug willen komen en hoe gaan we geld verdienen.
  • 15 maatschappelijke en technologisch ontwikkelingen bedenken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *